polkagrisar..

Jupp...polkagris, sitter i tv rummet o äter polkagris ^^,  höhöhö..
mja...vad ska man skriva :D   läste en SKIT bra bok idag på nästan 12 hela sidor :O
(ironi fuckers ;) )

just nu sitter ja o väntar på att mamma ska göra färdigt maten, >.<   och så ofc ska ja försöka hinna med o plugga sen, mitt livs schema e såååååååååå fullt (A) hihi

just de ikväll tänkte jag att jag skulle skriva om lite roliga saker jag och elin varit med om som små...TRO mig...det är mycket O.O

jaha vad mer...jag har räddat planeten :D!!!
jag köpte en EKOLOGISK och MILJÖVÄNLIG bok..sak..mapp...xD
hahah,  så nu kan ja lungt med rent samvete slänga papper i narturen :D för jag har redan räddat planeten :O




men neh nu ska jag faktiskt ta tag i mitt ''underbara'' liv och äta lite...mat...om man kan kalla det så xD

bye biatches ;) <3

E.B













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0