"Titta på farbror Nikon hehe ;)"




Fler bilder kommer :D Skulle egentligen lagt upp fler nu, men så svek min kamera mig och dog. -.-'

Btw när jag och ewe fotade de här bilderna sa hon "Kolla på farbror Nikon hehe *peddosmile*" Typ som om min kamera var värsta peddot :(

Tänkte skriva lite random fakta om MIG, eftersom att jag är så himla intressant. :D Haha eller inte.

- När jag och ewe var små brukade vi spola ner Barbiedockor och My Little Pony i toan. :D Först brukade vi stycmörda Barbiedockorna lite och spola ner en arm, ett ben, ett huvud osv i taget. Annars fastnade de..

- Jag och min bror är lite miljöskadade eller vad man ska säga... När vi var små tycker vi det var SKITKUL när sopbilen kom. Det händer inte jättemycket ute på landet ehh. xD 

- Min pappa berättade inte för farmor och farfar att de skulle få ett barnbarn förräns det var cirka 5 dagar kvar till jag skulle födas. Och pappa trodde inte de märkt något, att dem kanske trodde mamma alltid varit så tjock. Men dem hade redan fattat det, konstigt va? :)

- Jag kan aldrig hitta balans i något. Det ska alltid vara underdrivet (om det finns ett ord som heter så?) eller överdrivet. T ex i skola, pratar jag typ aldrig. Sen hemma vill jag alltid prata och är väääldigt högljudd. ^^
Och så är det med allt. 

- Jag har en konstig familj. Kanske ni märkt efter att ha läst detta ovanför? (y) Ändå är jag den mest normala, och jag är riktigt onormal. Tänk er mamma, pappa och bror då. :) 

/E.J 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0