Felicia Gunnarson Du Är Min Bästa Vän!

 

Du är min Bästa vän!
Det här är en av världens kanske  vackraste människa!
hon är en sån person som alltid ställer upp!
En sån människa som ser skönheten i alla, men glömmer bort sig själv ibland!
Hon är utan tvivlan en av guds saknade änglar!
Jag älskar dig Felicia Gunnarsson!
jag ger aldrig tillbaks dig till himmelen!
Jag skulle aldrig kunna hitta en bättre vän än dig!
Du är en sån som inte springer när allt blir skit!
Det är ganska svårt faktiskt att säga så stora ord,
men du är faktiskt mer än en vanlig vän!
ditt namn står inpräglat i hjärtat på mig!
Min bästa vän <3
Helt sjukt att det gått 4 år..

vem kunde tro att vi skulle komma så långt?
Jag kommer aldrig låta någon trycka ner dig gumman!
du har stått vid min sida i svårt och lätt..
jag älskar dig,

du är min familj<3
för dig står dörren alltid öppen!
För du är min bästa vän.
Jag kanske är ett steg ifrån döden, men då tog jag i alla fall dom sista med dig!
Stå på dig, för ingen kommer någonsin kunna trycka ner dig,

 jag backar dig till graven gumman<3



Kommentarer
Postat av: i i d z. [PHOTOGRAPHY]

hey! :D

allt bra idag? ^^



KRAM!

2011-07-23 @ 23:10:45
URL: http://prinsesc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0