fille igen<3

Jag skrev inte så mkt om bilderna men de va lite bilder under de senaste 4 åren ja ewe unmgås tror jag :) haha inte hellt säker har minnst 1000 till haah så ja vet inte riktigt när de e från XD



Jag älska sommar lovet snart så ska man  börja ny skola :D Ska gå samma skola som Ewe :D Kom in på ekonomi hellt glad :) Kanske om ja har tur så flytta jag med till agusti .

Men ja va så dum bestämde mig åå plugga halva sommaren för ja ville ha moppe ifall jag flytta så pluggat halva lovet varit med ewe halva. vet att ja tar dåliga beslut ibland XD

Och min (syrra) från österrike och hennes österikiska tjej kompis bor hos oss :) sjukt kul. Men i morgon bitte ska ja åka till jkp skriva upp sen shoppa på a6 sen åka till gränna sen t vissingsö med Timmy Gurra min bros vänner och Alina och Sofi hennes kompis fatta nt hur alla ska komma ditt XD

De ja längta mest t är 25 juli då får ja ewe lön vi ska shoppa i växjö ja ska klippa mih och fixa ögonfrans förlängning hade jag tänk :) shoppa pengarna man arbetAT förr . :D


fg XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0