fläktar, fönster, vatten och...hudkräm(?) :)


aa som sagt, god natt alla läsare, hoppas ni kommer kunna sova i värmen<3 själv ligger man och trängs i en dubbelsäng med syrran och hundisarna, tally ligger på min kudde och Stor vägrar att flytta på sig ^^  så antar att det blir jag som får ligga ytterst ^^  
fläkten e på för fullt, och båda fönstren är öppna,

inget
illa om sommaren jag älskar den, men fy fan vad dåligt jag sover i värmen >.<

aja, nu ska jag fatta mig kort, fläkt, bebis voven, ett is kallt glas vatten och hud/ansikts kräm på, nu e de bara att somna <3

sov gott nu och hoppas nii inte missar morgondagens uppdateringar ;) imon bjuder jag nämligen på ngt extra (Y)


xoxo ewe<3 :) ;)


Kommentarer
Postat av: Shotta | Shottas.se

Fin blogg :)

Du får vara med och tävla om veckans blogg här: http://shottas.se/2011/july/veckans-blogg-v28.html

2011-07-04 @ 11:37:47
URL: http://shottas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0