Godmorgon :D

godmorgon bloggen, eller ja morgon e de väll nt men...aja, kom nyss ur duschen, varit  ute och jogagt/gått 6.7 km :D samma sak ikväll! känenr mig duktig ;)   nu ska jag snart äta ett knäckebröd, sne blir de vatten vatten vatten ;)

idag har jag bestämmt vad som händer framöver, den 25e ska jag och fille dra ner till växjö :D så ska jag förlänga ögonfransarna och kanske fixa till håret ;) hahahah shoppa massor! och kolla på mitt boende framöver med :D

för som ni vet nu så flyttar jag ju till växjö nu ;)<3


ner blir det halmstad med sebbe fille och anton :D och vi ska träffa underbara crippe :D <3


sen får vi la se :D ska en sväng te sthlm med tänkte jag :d med min lilla mamma<3


så håll utkik efter mig ;) kanske springer in i just dig? :D

någon som ahr fler sommar tips till mig? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0