JAG VILL TORTERA DIG O SPARKA PÅ DIG! sen kan du DÖ!



Fy fan! jag satt idag och läste om allt....jag kan ärligt säga att det föll en tår...har ni sett bilderna?!

hur fan kan man välja ett sommar läger! döda kropapr överallt!
jag sörjer med alla dem som misste livet och framför allt alla dom som förlorat en bästa vän, familj...

Det är sjukt hur en människa kan vara så ond!
 hur kan man se en grupp glada människor,
ungdomar och BARN!
och bestämma sig för att INGEN av dom längre har rätten att leva?!

Jag hoppas dom tar honom!
 jag önskar det var rätt att tortera och döda!
 men han är inte värd döden!
 låt han leva i en fucking cell resten av sitt liv! insolerad och ensam!
Det är fucking SJUKT! låt han lida som varenda en av de föräldrar som misst det viktigaste i sina liv!

det finns nog ingen som kan se och läsa utan att bli berörd! 

och det värsta är

det är vårt grannland! det är inte kina, usa eller irak...det är HÄR och det är nu?! va fan?

hur skulle man bete sig om det skulle hända här?! det finns fler idioter i världen!

Alla vet hur det är att förlora ågon! men i mord! ni ska veta hur det känns! elelr nej det SKA ni INTE! det är FÖRJÄVLIGT!
att en annan människa bestämmer att ett liv inte är värt att levas längre!
Som anhörig står man stilla, som att vänta på ett tåg som aldrig kommer!
man bara väntar och väntar, men döden är inget man kan ta tilbaka!

R.I.P till alla dom som misste livet i Oslo...<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0