JÄVLAR HORA!

  • ''Jag jagar min dröm varje dag jag får! kommer aldrig backa när tiden blir svår''

    okej måste bara säga att om någon kalla mig bitch fitta idiot slampa m.m...bryr mig nt ett skit, men om ngn kalla mig hora oh fan,,jag lovar dig att det smäller!  det är det emst respektlösa du kan säga till en tjej! kille med ofc men inte på samam sätt, jag får sånt damp, elelr vad tycker ni är det okej att kalla någon hora?


    enligt mig
    NEJ!

    Så idag bire utgång med fille<3 dra ner till parken och bara chilla ;) softich (Y)



    xoxo
    The bitch ;)

Kommentarer
Postat av: elina

hej the biatch



det sägs att det stämmer på den människan som tar åt sig, så om du verkligen inte är en hora, ska du inte ta åt dig...

2011-07-08 @ 17:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0