JORDNÖT PÅ DEJ! ;O

Cha bloggen, jag ahr frf nt dragit te jobbet ( jag vet jag vet...jag e lat! )   men snart så ska jag :D

just nu sitter jag på bdb...nej just de ''dayviews'' som de heter nu ^^ som om de skulle låta bättre`? ;) (?)

och svarar på komentarer...varför har jag nt lika mk bevakare och komentarer på bloggen för? ;O  komigen nu sötnosar!

ananrs skriv strejkar tamefan jag! ;O

eller....jag kommer i alla fall inte skriva på en dag...typ ;* hihi <3 ;3

har runt 2000 bevakare på bdb men vart e ni nu då? ;O vah! ...

aja nu blire att släppa godispåsen ( ja jag äter godis idag igen...) höhöh (tjockiis) :3
och dra sig te jobbet! så puss på er ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0