Lite snabb uppdatering (Y)

hej på er ;)   jag vet att jag lovade att lägga upp bilder på allt jag shoopat från gbg men min dator e fucked upp -.-   så blev inte så...

igår var en skit dag :) jag tappade bort min plånbok ( troligtvis i gbg) -.-  FAN* 

så idag har jag varit och spärrat mitt kort och skaffat ett nytt (;  YEY....mitt gamla var ändå ganska fult xd hahah...

ja men lite direkt upplysning...


Humör: piss....fast ändå skit bra o.o om de nu går?

Kläder:
öhm...jobbar byxor...jobba tröja, typ? x.^

dagen:
sitter på jobbet men aja ska snart dra hem o kolla film med anton så =) 

Ätit:
Ngn tysk chokolad som e vit? xD hahah

Gjort:
spärrat kortet, jobbat, ätit...bloggat?

Känner:
att jag är fruktansvärt underbar :D ( som alltid ;) )

Dagens låt:
SmyR & McBusta ft. Young G - Stjärnan i det blå...

Dagens film
: Black swan

Dagens viktiga åsikt:
människor som inte fattar när man inte vill ha med dom mer att göra är ta mig fan  det
jobbigaste som fins -.- patetiskt -.-

Dagens råd:
Ta alltid dig själv i första hand! men glöm inte alla andra heller...



XoXo The biatch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0