Sista arbetsdagen igår! ( FRIHET) :D

Usch...känndes så JÄVLAR bra att få sluta (A) hahah...jag måste bara berätta vad fan vi gjkorde! jo eftersom vår handledare (trollet) är mer elelr mindre STÖRD så fick jag lite (lite...) damp på honom! när vi skulle resa ett j*vlar party tällt han jag lina och alle...jo men de låter ju lätt? eller(?)  INTE om man är med trollet!   när tältpinnarna inte räckte till tog han istälelt från ett annat tällt O.o HALLÅ?! to.m jag ser ju med en gg att det INTE funkar!

så jag blev förbannad och sprkade på skiten -.-   sen ringde jag pappii hihi (A)  efter som pappa bara råkade vara vår chef...
så i alla fall slutade det med att pappa stod o skällde ut ''trollet'' och han och min bror och gudfar byggde tältet (A) under tiden tyckter jag att jag skulle ''vila'' lite...varför nt i en låda? ;)



jupp jag satte mig i en låda för att inte behöva jobba, smart (?) ;) haha



men efter typ 5 minuuter började alle o lina låsa in mig i lådan ;O   skyllde på att jag pratade för mk!!

så där satt jag i min låda! i 1 och en halv timme ;O!!!! OCH INGEN tänkte äns på de ;O  
va fan?  xd haha..

lina var ju i alla fall (snäll) och dekurerade min ''lilla'' låda...så att ingen skulle flytta bort den med en truck! (tack) xD..





aja..så såg min dag ut (A)  på kvällen blev de bränboll Avslutning, sen utgång med fille (A) riktigt soft kväll :')

ha de bra nu alla sötnosar ;*
pussar från lådan ;D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0