Sniglar? IGEN :D

hahah mins ni när jag videobloggade om sniglar? ;) hahah när jag undrade hur sniglar får barn? ;O


jag ficj sVAR! 

JUPP! fuck er som inte ville svara :D:D:D hahaha1

nu vet jag ;)   sniglar slämmar ner varandra med sitt slämm....(mysigt (?) ? xD  eller?...


nej...tror att jag från och med nu kmr DISSA sniglarna,  jag är nämligen lite knasig för jag kan nt gå normalt ute när de regnar....

för då som ni vet, kmr ju alla sniglar och maskar fram? ;O   och lxm jag kan nt råka stiga på dom :*   så jag typ ''hoppar'' fram....


ja jag evt att det e skumt xd men va fan?  ofta ni går på dom då lr ;O   tänk på sniglens alla små barn lxm :S  dom typ sitter där på andra sidan vägen o typ-

- pappa pappa hjääääälllpppp den stora foten kmr-!!!! :(



okej...jag erkänner nu har jag tråkigt...ni märker de lr?...;O   FÖRLÅT (A)



nu ska jag avsluta emd att vis amin fina snigel jag ahr ritat :D puss på er ;)




Xo Xo The Biatch ;)

( som e bäst på o rita sniglar)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0