Uppdatering!"

Förlåt sötnosar! men jag har varit allvarligt upptagen med...mig själv (;  OFC!!  nej faktiskt nt (A9 men de hade ju kunnat vara så? ;)   hahha

har varit en hel helg i gbg med min sötnos fille, vi har shoppat massor :D tror de va runt 2000 kr i slutet...ganska lagom på 3 dagar, tkr ni nt? ;)

så har jag äntligen tagit beslut om att jag ska...




och narturligtvis ska det stå PIERCA* xd hahah

.....
har i alla fall köpt massa

saker i gbg

som ajg lägger upp bild på senare idag, men kan ju alltid berätta att jag har världens sötaste och mysigaste dress ;D hehe dne ni!



ALLA borde fan ha en annars e de insanneeee! den e fucking underbar :D

aja nu skla jag återgå till att jobba ;)O (ja jag sitter på jobbet)

ha de bra ;)

XOXO
The Biatch ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0