SKÄRPNING! ..

Hej! nu är jag tillbaks igen, som ni vet har jag ganska lätt att avra oseriös i bloggen, men känner att jag ska visa lite mer av min seriösa sida, eller lite mer av mina åsikter, och jag riktar inte det här pot någon speciell!

men en sak som jag verkligen VILL och tänker KRITISERA! är super smala tjejer eller över feta människor som klagar på sin vikt!  som inte gör annat än att kritisera sig själva.

tex dom tjerna som vägrar äta och bantar ner sig totalt, va fan har ni att klaga på för helvete! okej ni kanske får köpa kläder på barnavdelningen men buhu? stackars er? vems fel är det då? ni hjälper ju i alla fall barn klädes industrin!
och ja ni får stoppa strumpor i bhn för ni bantat bort era bröst, skyll er själva?
 och ja det gör ont att sitta ner på röven när det bara finns ben, so det är erat eget fel? köp en sitt kudde?


SLUTA fucking säga

- åhh jag e såååå tjock omg  kolla mitt fett bara hänger!
-.- vilket fett?!  aha du menar den där skin biten som råkar sitta kvar på din mage efter 10 år av bantning? nej men gud!
skyl dig! fan va fet du e! hur fan kan du gå ut i allmänheten?! jag menar du ser ju nästan ut att väga 20 kg ;O!!!


och till dom som inte äns orkar förändra, 

det är inte bara smala tjejer som klagar som gör mig förbannad!
 utan också såna människor som sitter på röven hemma och klagar på sin vikt! okej du hittar inga kläder som passar, to bad?  och ja alla stolar är trånga, nehe? 

LXM för fan! gör ngt åt det då förhelvete, eller vad tror du?!  att du ska kunna sitta på din feta röv hela dagarna o äta o kolla på folk på tv som motionera och sen hoppas att du förbränner några killo genom att vicka lite på tårna eller sträcka dig efter tv dosan?! 


men snälla -.-


jag säger inte att jag dömemr människor!

absolut inte, va så stor eller liten som du vill, men sitt för fan inte och klaga om du inte är villig att göra en förändring!  

när du vet att du är 16 och väger 30 kg, säg då för fan nt att du e tjock för antingen e du anorexiker och inte ser det, eller så e du dum i huvet för det vet alla att det INTE är tjockt!

och ni som är motsatta, sitt inte hemma och klaga över er vikt och skyll det på dåligt väder, släktdrag eller sjukdom! det är ni som satt er i den sittsen, ta tag i de.


och  ni som sitter på röven och klagar på att livet är orättvist för att ni är feta?! vadå orättvist! RÖR PÅ DIG MÄNNISKA! ÄT mindre?!

sitt inte kolla på ''biggest loser'' och tänk - aja dom är i alla fall större än mig!!



JA det är dom! och 2 år från döden med -.-


nu hoppas jag inte att ni som läser det här tolkar allt på fel sett, jag menar bara att det spelar ingen roll hur man ser ut ni e vackra ändå, men sitt för fan inte och klaga på ngt ni skälva står till svars för,

det är ingen som tvingar dig att äta utan att röra dig!
Eller förbjuder dig att äta men träna 20 timmar om dagen!

det är era val, gör en förändring sitt inte och klaga för fan -.-

jag klagar med på min vikt men jag försöker göra ngt åt det!


Va fan ahr ni för skönhets ideal? kolla på er själva, jag lovar, det ni ser, är inte avd alla andra ser, så sluta försöka övertala alla i er omgivning om att allt med er är fel!

att vara du är vackert. så SKÄRP er!



XoXo The Biatch
<3


Kommentarer
Postat av: Lilla Flo - 14-årig aspie och ADHD-tjej

Visst, kan hålla med dig till en viss del. Men om man är som jag, att man är väldigt underviktigt och försöker göra allt vad man kan för att gå upp i vikt men inte lyckas så tycker jag att man har rätt att klaga lite och vad ledsen. Eller vad tycker du?

2011-07-20 @ 20:15:13
URL: http://lillaflo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0