Ett gott råd alla singel tjejer ;)

hej på er ;) nu sitter jág här igen och bloggar för er ;) hahah

idag tänkte jag tillängna det här inlägget till alla singel tjejer där ute (;  

Jag vet inte hur ni tänker? men jag är verkligen en utseende fixerad tjej, och då gäller det inte bara mig utan även mina vänner och absolut min pojkvän!  

men samtidigt är jag en av dom där tjejerna som egentligen har ett ganska dåligt självförtroende, så jag menar,

 egentligen? hur viktigt är utseendet?
 nu när man är singel och lxm kollar runt lite och ser olika killar....så blir de att man fastnar för någon...men man är inte 100% säker? och många gånger kan det bero på ens egen osäkerhet eller personens utseende, och jag vet hur fel det är, men man kan inte  känna sig atraherad av någon som man inte tycker är snygg? eller hur?


så hur ska man göra? 
ska man dälja sin egen osäkerhet och gå på killens utseende och hoppas att man duger för honom?

eller ska man skita i dom där sista procenten som inte riktigt finns där?,
och hoppas att man kan överse det? personlighet är ju faktiskt ändå viktigast?...eller?


Nej jag tycker faktiskt inte det, utseende har betydelse så är det.  

allt ska stämma, man ska inte vara överdrivet ytlig inte alls!

men tjejer om ni ska vara ärliga mot er själva, skulle ni vara tsm med en kille ni tycker är  ful, bara för att ni tycker att han är en bra kille?




det hade inte jag...men så är det oftast, man fastnar inte äns för någon man tycker är ful, för alla människor dras till personer som atraherar oss. och därefter lär vi känna människan i varandra.


så ett gott råd till er singel tjejer,


Släpp er egen osäkerhet och lita på er insida, för stämmer insidan så stämmer utsidan, som jag brukar säga, utsidan ger insidan en chans, så om en kille visar intresse för er, ifrågasätt det inte, för ingen skulle visa intresse om man inte var vilig att ge det en chans. (: lita på ert eget utseende.


XoXo The Biatch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0