Juli 3, 2011 hiss? eller DISS.... ;)



1, ligger i sängen o kollar på sommarmorgon, fattar inte varför dom förstör dom gammla barnprogram som djungelboken te.x och gör det digitalt/animerat och tråkigt? -.- när fan fick baloo glasögon lxm?..


neh de e jag emot! fel fel fel fel!!!!! O.O låt barnen se RIKTIGT barnprogram!


2, Dåligt väder!
    fy fan jag hatar dåligt väder, vart är solen? ;o


3, brun utan sol? alla har har typ provat det....i alla olika sorters märken och färger, men jag dissar det STOOORRRTTT på sommaren, allvafrligt? va fan?  har ni nån gg sett den där stora lysande saken på himelen?
aha....jo men vet du?
den funkar (Y) lägg dig ute en stund så bliru nog brun ska du se ;)
så slipper du gå runt o se ut som en GIGANTISK morot! ;)




1, blogga, blogga är som att skriva dagbok (förutom att hela världen öppet kan läsa den)  man skriver av sig...och man får sina minuter i rampljuset ;) hahah nej men det är sant! jag tycker alla borde blogga, kanske nt helt öppet? men mer som en ''privat'' blogg, där man kan skriva om allt men bara ha det öppet för dom man vill, ....jupp blogga defenetift en hiss :D


2, framgångsrika kvinnor...jag tycker det är bra att kvinnor stiger i status! kvinnor behöver det! och uppenbarligen går det väldigt bra! jag gilalr när alla ser att det inte behöver vara någon skillnad på de, så framgångsrika passionerade och målmedvetna kvinnor är ABSOLUT en hiss!!! (Y)


3, sova länge (A) hahah jag vet inte vad ni tycker, men att få ligga i sängen och dra sig i solen är Underbart! <3
en deffenetiv HISS!! <3



aja klart slut från småland ;) pöss pöss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0