Vem är Ewelina bjurström?

Ja...vem är jag?   jag är väll som alla andra antar jag....bortsätt från att jag är hundra tusen gånger bättre (; haha<3 :'3
jag bor i en liten stad där alla känner alla, med både bra och dåliga fördelar, ...jag tror jag är en sån person som dom flesta bara ser som en bitch ^^  men ni har fel mina kära vänner, jag har bara en jävligt kraftig mur runt mig, som jag aldrig tänker riva! därimot kan jag gärna hjälpa er över, för på min sida är det mk ljusare ;)

nej men allvarligt, jag skulle nog kunna säga att jag är ganska bitchig...men inte utan att någon förtjänar det?
gör du mig ngt får du tbx det x10 :P   SÅ GÖR INGET! ... 
hahah nei jag skojar (A) gör så mk ni vill men ni får ta konserkvänserna (;

men jag hoppas absolut att alla som läser det här inser att jag menar att man måste bygga sig en egen uppfattning om varje människa, det räcker nt med vad alla andra säger?   hur ska ni då klara er i livet?..

ska ni inte kunna flytta utomlands bara för att någn annan ''upplevt'' det redan och har en helt förvrängd syn på det? :P 

nej nt smart ;)

hoppas ni tänker lite påd e nurrå ;)
<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0