Vilka ser man på RIX FM?!?! i halmstad? :D

heej bitches, så nu har jag varit borta ett tag,  men nu e jag tilbaks, haft skit mk att göra, försöker hinna umgås så mk med mina vänner som möjligt nu innan jag flyttar ;)

det e fan rätt konstigt, jag klagar alltid på värnamo, men nu när jag ska flytta inser jag att jag verkligen kommer sakna både vänner och staden :/

fille har också haft fullt upp med att leta lägenhet, idag hittade hon visst en 1a i centrala växjö (: skit bra jue :D

men nog med det, hahah

vilka ska ner till halmstad på torsdag på RIX Fm? ;)   

själv ska jag och fille ner på onsdagen och stanna till lördag tror jag (;  skoj skoj,   så kommer man se ngn? (;

aja nu ska jag ta mina medeciner o sen blire att gurgla massa munsak vatten xd hahaha


jag sa att jag har piercat mig i tungan va? ;)



hahah snabb bild med webben ;)


xoxo The Bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0