WOHOOOOOOOOOOOsand i min godis :'8

chacha nu e kl 9 :D fille väckte mig halv 6 -.-   för att ta bussen in te vmo (a   nå nu e jag hemma ochg fille sitter på körskolan ;)  men snart kommer hon och vi ska ha massa skoj :D hahah
igår kolalde vi film ;)  hyrde 3 st skit bra(!)

- Possession
- Splice
- I spit on your grave

bara skräckisar haha xD

igår va vi på osudden och badadde och solade (A) massa skoj, har ni avrit på stranden iår? (?) :)

aja här kmr lite bilder ;)

























Så avslutar med en bild på bästa bloggen i världen (ofc) hahah ;)  hoppas ni ahr lika kul liv som jag :D hahah! jag vill ALDRIG DÖ!!! :D:D:D


Kommentarer
Postat av: Elin J

Sv: Tack :D

2011-07-06 @ 14:46:27
URL: http://elinpeeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0