haaaaaatar sån jävlar skit -.-



så ligger vaken och kollar på film :')   mysigt, fast fan va trött jag kmr vara imon >.< 

vet ni en sak jag stör mig på?! uppblåsta jävlar brudar som springer runt och tror att dom är ngt! okej jag har inget emot hur folk klär sig det är upp till var och en, men om man väljer kläder som förmedlar ngt och sen går runt och undrar varför folk kritiserar en? men HALLÅ !?

jag är absolut inte världens mest omtyckta person snarare tvärtom...
jag är nog jävligt ogillad i min skola tror jag, och förut mådde jag piss av de, letade alla möjliga fel på mig själv satt hos min psykolog och grät i timmar...men nu har jag insett en sak?

varför ska jag försöka ändra på mig själv för att människor som dom som inte bryr sig ett skit om mig ska gilla mig :S?  nej de är  FEL!

jag ska säga en sak, jag gillar min klass, men det ska bli riktigt jävlar skönt att sluta !   kommer inte sakna ngn eller ngt!   ny start :)


jag tycker att alla ska sluta leta fel på sig själva och börja inse att man inte är starkare för att man ahr 1000000000000 vänner! snarare svagare!

det är bättre att ha en sann vän och sen 10000 andra ''vännner''  

man blir starkare av att stå på sina egna ben och inte alltid lita på att man har någon att stötta sig mot, för det kommer inte alltid vara så...


nu ska ja sova :) ha de bra sötnosar<3


Kommentarer
Postat av: Elin J

Bra skrivet ewe (y)

2011-06-06 @ 18:56:06
URL: http://elinpeeace.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag hade faktiskt knullat dig..

2011-06-28 @ 00:07:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0