HEMMA!


sååååååååå  hej sverige!
fy fan va kalllt det var inattt när vi landade :( inte alls som i turkiet där de va runt 20 grader hela nätterna o cirka 35 på dagarna :'o

aja kom i alla fall hem runt 5 tiden imorse och självklart vaknade jag runt 9...eftersom i turkiet e kl 10 nu vilket skulle betyda FRUKOST!

fille mammma pappa o fillan sover frf, fdille snarkar som en liten gris jämte mig :) hihi<3 puss på henne<3

undrar om hon tyckte de va lika skönt o komma hem som jag? (a)

i alla fall har ja köpt en MASSA saker xd (bilder kmr sen från hela resan)

tex...
tröjor, väskor, skor, klänning..smink...aa MASSOR :D
PARFYMER :D


doch vet ju jag precis som alla andra att de mesta utomlands e fejk, men va fan? gillar man de så köper man de ;)  right?

ne nu ska jag i alla fall börja väcka min familj eftersom jag tycker dom sover alldeles för länge! o sen blire dunka min nya favorit låt som spelades 24/7 i turkiet ;)

http://www.youtube.com/watch?v=s0HuEvYNJNk&NR=1

pusspuss<3 ;)


Kommentarer
Postat av: Elin J

Välkommen hem ewe ;D



Btw snygg bloggdesign!!



Har en ny blogg nu, kolla gärna.



Kram :*

2011-06-02 @ 12:45:45
URL: http://elinpeeace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0