tjooo bloggen ;D <3 länge sen XD

Hej de va jävligt länge sen jag bloggade xd Det har hänt mkt men jag har inte haft tid med datan men i dag var en hellt suverän dag :D 


Åt frukost på macdonalds med min bror och pappa åt toast och pankakor så gott. Självklart träffade jag  2 av minna kusiner som jobba där hahah  XD


efter var ja hos tandläkaren tråkigt fick äkligt banan lack.
sen 3 timmars körkurs .

de som varit extra roligt var ewes kusiner becca och emma var här vi va först hos ewe sen drog vi t stenstures åt pomeslåda sjukt gott. (ewe tog för mkt ketchup). vi gick runt chillade sen satt vi typ vid åbro parken drack energi dricka och kannin mat (sesam kakor eller vad de :)
va sjukt kul sen träffade vi lite roliga människor innan vi splitrades :'( <3


hoppas ewe och emma becca har tid vara lite mera i sommar iaf :) <3



fg :D <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0