okej...så det är så jag ser det...

ibland känns det som om man bara vill sjunka genom marken och försvinna, inte för att det skulle förbättra någoot, utan för att det vore en snabb lösning, jag som säkert många andra känner ibland att mitt liv är orättvist...men vad är rättvist?  jag har saker som andra aldrig kommer få, jag har föräldrar som älskar mig och skulle göra allt för mig, jag har syskon och familj som alltid ställer upp,, jag har ett tryggt hem och jag har haft en otrolig uppväxt, jag har världens underbaraste vän, och ett mål med livet....men ändå är det alltid något som inte är bra...andra kallar mig bortskämmd eller falsk...men hur kan en människa vara falsk när ni inte vet vad som är äkta?...Hur kan man dömma utan att försöka se?...
Jag har hanterat en känsla av att mitt liv varit missär...men det spellar ingen roll...för jag hade styrkan att resa mig upp och fortsätta framåt, men det hade jag aldrig gjort utan dom som alltid funnits där, dom människorna som gav sig tid att lära känna mig..sen fanns det dom som jag alltid trodde skulle hjälpa mig upp...men det visade sig attd et var dom som hela tiden knuffade mig neråt...

ska jag svälja min stolthet? ska jag sätta hårt mot hårt?

trött på människor som inte tar sig tid! ni kallar mig falsk..?men ni har fel den enda falskheten är den ni utsätter er själva för..

En av mina bröder har sagt något som verkligen berör mig...jag växte aldrig upp med mina bröder eftersom det skiljer så mycket i ålder på oss... och man kankse inte kan tro det...men det gör en enorm skillnad...jag älskar mina bröder och jag kommer alltid vara lojala mot dom..

men han sa en sak till mig...han sa du är min syster mitt kött och blod...och jag skulle göra allt för dig, jag älskar dig sis!  skulle någon röra dig skulle jag med nöje sitta några år i fängelse för dig...


jag undrar går jag ensam här? jag undrar om du hör mig vartjag än är? 

vad jag försöker säga är att vi finns alltid kvar i vart enda steg vi tar, så varför inte planera sin väg?...ge andra människor en möjlighet att följa oss?...<3



E.B                  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0