Va dig själv!

Fy fan va trött jag är på att höra att jag ska vara mig själv :S  hur fan vet någon annan än JAG vad som verkligen är jag?! jag har många sidor av min personlighet, och jag beter mig anorlunda i olika situationer?  OCH? det gör alla!
är du likadan mot din mamma som din bästa vän?
Behandlar du din kille som du behandlar din lärare?

För om du gör de enligt mig så är du en jävligt simpel och tråkig persomn!

då har man ju ingen personlighet?

Jag tycker aldrig man ska låta någon tala om för sig hur man är eller ska vara, för ingen annan än du själv vet vad som är äkta!






så nu fick ja ut lite av min ilska hahaha :D ne men ja tycker de e viktigt att vara sann mot sig själv.


Så idag ska jag kolla film....
tror jag i alla fall >.< xD

sen blir de mys kväll me fille :D  

lovar att uppdatera bättre snart (A)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0