3/3 - Sämsta med mig


- Att jag är blyg och har svårt att vara normal bland andra människor, speciellt jämnåriga. Egentligen har jag inga problem med att prata, mer normalt som att de flesta inte gillar att prata inför massa människor, vet mest bara inte vad jag ska säga.

- Att jag känner mig tvingad att bete mig omoget och provecerande mot vuxna. Känns som om jag bara måste bete mig som en 3-åring ibland, komma med barnsliga kommentarer, trotsa och skita i viktiga saker. Det pinsammaste är att jag tycker jag själv är rolig...

- Vill bara göra saker jag tycker är roligt. Skola, läxor och andra krav kommer alltid i andra hand.

- Att jag skjuter upp jobbiga eller tråkiga saker


/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0