äääääääääääääää.................xD haha...ettabliven..



ÄNTLIGEN! :D 
äntligen har vi blivit klara med låten ^^, nu återstår bara att spela upp den inför hela klassen ( upps..)  O.O 
Ja blir nerrrvvöööss bara av o skriva de :(

Men btw,  där uppe är texten ;) men ni ser den INTE :D hihi<3
Hade tänkt att vi skulle spela in o lägga upp den här på bloggen lite längre fram :)
Men vi får se hur de blir med den saken..
Aja idag när ja kom hem blev jag glatt överraskad...vårt hus var inte uppätet idag :D  Nu ska ja dricka upp mitt te sen blir de en runda o sen plugga lite fysik o matte läsa lite på engelskan och kolla igenom so.
Sen runt tre kommer mitt hjärta hit :D så ska vi hitta på ngt skoj<3


BTW för alla som har ett lika etta'' liv som jag, testa de här, du blir överraskad ;)

steg 1: Gå in på google translater
2: Skriv in 15st ä alltså = äääääääääääääää
3: Ta från tyska till turkiska..
Om ni blir förvånade så har vi något gemensamt xD

höhö<3


E.b <3 p
ouss ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0