AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!

FAN va arg jag blir!  åhh! antingen har hon gett mig fel fucking lösen elelr så måste jag vara riktigt jävlar blåst! ja kommer int in på min förbannade fronter!

Gör man inte så här`

Användarnamn: 950426eb
Lösenord: *****


FÅR DAMP!   Sne TRIPPAR PÅ HELA SKITEN!
Så ringde ja till skolan ne då svarar inte en enda av dom -.-    SKÖT ERT JOBB O VA VID ER FÖRBANNNAADDEE TELEFON SOM NI FÅR BETLT FÖR!

JA VILL SE MINA OMDÖMMMEEENNN!
de e så förbannat typiskt baara för jag skötte mig o gick ner o bad om lösenordet o nu fungerar det inte!



Men okej skit samma -.-

Btw...lite ''kuligare'' sak, ja har köpt nya fina skor till mina fotar :'D






Så söta o lite smått'' höga ;)   men sköna att gå i o skit snygga :D höhö!

Dessutom var dom billiga ;)   kostade bara 399 så de skadade inte plånboken så mk :D
De går hitta bra grejer för bra pris ;)

E.B <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0