Äpplen och lite annat ;D



Är lite konstig som bloggar om äpplen... Men det är så jag är XD
Dessutom är dessa äpplen lite speciella, de är vaxade och mycket blankare än normala äpplen. De kostar typ mycket mer än andra som inte är förorenade av vax... Men dessa är blankare & finare <3 Men äckliga, om man inte gillar plast...? :S

Någon mer än jag som tänker på Twilight när man äter äpplen? :D

Idag var klassen i Skillingaryd, en random håla, på en högstadieskola :D Var jättekul, speciellt att jag slapp den vanliga hemkunskapen som vi har på onsdagar annars. Seriöst, jag AVSKYR verkligen hemkunskap,  varför har man det skitämnet? Visst jag vill bli hemmafru, men då vill jag intre göra något, typ som att stå i köket och misslyckas med massa mat :)

Hur som helst vi åkte tåg dit och hem, på hemvägen satt jag och pratade om vad det värsta som skulle kunna hända var, gällande tåg.
Detta kom jag fram till...

1. Något skulle spy på tåget...
2. En söt älg skulle springa ut på spåret och bli dödad </3

Känner att detta blir lite flummigt hahha.
Gonatt. (inte för att jag ska sova än, men kommer nog inte uppdatare mer ikväll)

/Elin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0