Bikten? :D

Hej sötnosar..
kom nyss hem från lille villgots kalas :D han e 3 nu då, grattis bebis<3 

såå..nu ligger ja o fixar med en ny video :D  om bloggen, och jag hoppas ALLA vet att det går att skicka bilder o åsikter till [email protected] för er som känner att ni vill de :P

En sak jag tänkte p var att ja skulle börja använda bloggen lite som en dagbok, jo men alla ni som ser b.b kolalr ju när dom ''biktar'' sig, lxm TRO MIG! jag skulle ha mk o säga xD

Så aa...den tanken tänker jag ha kvar ett tag...fundera lite ;)

så vill ja bara säga att de e sommar på G :D  hihi! ja e helt glad i kroppen älskar de!
MEn....så kom jag på att imon ska ja sjunga inför klassen min egen skrivna låt...ENSAM! eftersom elin kommer nt imong......kul ''suck''

men de går nog bra....''eller inte..''

aja ska fortsätta pilla me filmen o sen blir de o redigera i min text lite tror ja..^^

ni får ha de bra, ja skriver säkert ngt innan jag lägger mig med, men puss på er <3

E.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0