F*N!!!!!! :@

helvet*s  J*vlar S*tan!!!!!!!!!!!!   åhh....dagen började med att de var ett rent h*lete att ta sig ur sängen >.< 

Hittade inga kläder...

Kom försent..(Y) Så ja kunde nt göra färdigt mitt f*cking arbete... -.-

Och sen fortsatte dagen med att ja bl.a  sommnade på engelskan >.<   ....

De va äcklig mat som inte var ätbar -.- Occh SJÄLVKLART så har ja 100000000000000000 saker med skolan som ska bli klart...stressnivån är på TOPP! O.O  (skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik) O.x

När ja gick hem fick ja skoskav -.-   va e oddsen i uggs lxm O.^ ? ..

När ja kom innanför dörren åt ja en kötbulle...sen sommnade ja på soffan... ( hög klassigt (U) )  NOT -.-..

Och själklart hade ja 1000000000000000 saker jag skulle ha gjort....

* ja skulle hämta cykeln hemma hos X
* Ja skulle färga håret..
* Ja skulle blogga :O  

Men neh....de han ja självklart nt eftersom ja vaknar kl 20:12 -.-   Smart ewe...

- jo tack ja vet....men de var någon som sa att ja skulle...

hö? De var en riklig lärdom om dålig ursäkt :)   
Jag har mååååååååååååååååååååånnngggaa...

Men nu ska ja se om ja kanske ändå hinner fixa mitt hår som just nu ser för j*vligt ut, ha de bra alla icke normala, och oki ni normala...människor med :)

Puss<3

E.B







E.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0