Funhouse.. ^^

Såååååååååååååååååååååååååå  kom nyss hem, varit ute med hundarna med i det ''vackra'' vädret ^^  höhö....jag HATAR snö -.-  ,.,., Men jajaj jag åker snart till värmen så ;)

Well back to...När jag kom hem i alla fall* Så hade mina små jävuls hundar bitit sönder 3 tidningar...till små spån i hela köket -.-  + att dom nu ätit upp sittdynorna på mammas ek stolar ^^   hon kommer bli happy face...NOT..

Men jag var lite duktig o damsög hihi :'3..

Så just un sitter jag och äter vanilj Yoghurt med kanel i :D (MUMMS*)
Och blir GALEN på det här j*vlar FRONTER som inte vill funka! -.-    Mitt användarnamn stämmer ju inte :(...
Så bad josse om hjälp...något jag gör jämt tkr ja xD  men hon brukr ha koll :O! o då e de bra o ha hennes nummer o be om hjälp då o då :'3 hihi..

oj vänta hon har svarat! BRB :D

.....

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ :D hhaha nu kan jag! Tack josse (A)

Men i alla fall idag ska jag...hmm...göra färdigt min matte läxa tills imorgon ;) BALONGER :D
Läsa i twilight som för övrigt är SKIT BRA O.O

Ja tar tillllbbaakkkaaa allt jag sagt om att de suger efter ttt ja såg filmen, boken är amaciinnggg!

men
aa (A)  Btw tänkte lägga upp en bild på jävul hunden ^^, hihi




Conny him self...
Elelr Valentino som han med heter...
tkr jävul's Hunden passar mk bättre :'D ;) <3

E.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0