LÄS!



okej de där lät som en billig reklam xd men de e faktiskt sant :D vi har bara gjort de 2 ggr än i klassen men på fredagar använder vi datorer  o går in på dom här sidorna och läser och kollar genomgångar,
det vore att ljuga om ja sa att de e superkul''  men det är absolut mer intressant än att sitta i bänken o kolla ner i boken eller på tavlan...ja vet ju inte hur de e med alla andra men jag är fruktansvärt trött på de....
aja värt att kolla tycker jag! det skadar ju inte, snarare hjälper ;)


Idag sjöng jag föresten på musiken O.O   o herregud! gick lika dåligt som ja hade trott, jag älskar min låt, men jag var så darrig att min fucking röst förstörde den,
aja nu är de i alla fall gjort. men ja funderar på att spella in den här på bloggen nu när ja e lite mer samlad xd  vi får väl se hur de blir :)

nu ska vi snart åka o hämta den nya bilen :D   sen blir de att åka till fille :D

E.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0