Motion xD

hahah ja ni ser ju rubriken....eftersom jag ska till skolan på måndag måste ja börja komma igång så jag kan gå...så mamam tyckte jag o min sster skulle gå en runda runt kvarteret som tar cirka 4 mi...inte långt alls....dock kom jag bara till grannen -.-...........

min syrra stod o skrattade, magen värkte o ja frös som satan...o ja börjar få jävligt ont i ryggen nu nur jag inte kan gå rakt O.o 

men jaja, nu har jag i alla fall gått cirka 3m xD  +att ja går fram o tbx till toan ibland  :O !!!

Känner mig riktigt lat xd dock är det ju faktiskt så att jag inte kan träna eller gå just nu xd ...

aja nu ska ja fortsätta sitta i min förannade fotölj o dricka äppeljuice... -.- <3

;)

E.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0