Pierre ger tips till bloggen ;)

Hej bloggis läsisare xd  nei ja skojar (flin) men ja tänkte att ni skulle få se en sak :D

Pirre Lundstedt säger

blogg o shiet

ta en bild po mig

och löägg in

din blogg kmr få 10tusen mer tittare

svär

alla kmr säga ; shizz vem är snyggingen känneru han :O


----------
hahah ja ni ser ju själva xD men som en trogen bloggerska tänker jag följa hans råd
 (trotts att jag tvivlar på resultatet xD )

så här kommer lite bilder på min kära skåning :D Pierre Lundstedt ;)  ni kan ju kolla hans facebook om de lockar tjejer ;) höhö

Men tro mig! han är den mest envisa och självtrognaste peson jag känner, MEN han är fantastisk :D en sån månniska man måste älska ;)   finns inget mellan ting, antingen ÄLSKAR man han verkligen eller hatar han xD

jag älskar han, han e ju min skåning :D kmr alltid vara ;) trotts att han knuffade ner mig i poolen i sommras...

men ja här kmr i alla fall lite bilder på
pierre ;)



puss på dig hjärtat, nu får vi se vems statestik som ökar, din fb eller bloggens ;) sattsar på din fb xD <3


puss heii <3

E.b

Och bara för att ingen ska missförstå mig så är jag INTE tsm eller på G med pierre men vi har varit o han e frf min lille skåning :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0