korv....peruk..massage? xD





bilder från marknaden xD man kan ju lungt säga att felicia bjöd på sig själv :D  först affro bilden...faaann va jag voille ha den peruken asså :( 
haha senare på dagen kom de två små tjejer i 5 års oldern med så¨nna peruker i  grönt  stort AWEEEE! :D hahah men lite avundsjuka blev vi allt...vi ville mad ha :/ (snyft)

i alla falls en åt fille 10 korvar :D xD   de slutade med att fille fick 5 kr rabatt på korvarna xD  haha först köpte jag en åt henne...sen tiggde hon en av en kille...sen en av brick  sen fick hon 2 st gratis av dennis xD   o sammtidigt köpte hon 2 st för 5 kr istället för 10 xD sen bick hon 3 av mig ämma hannao elin xD  vi fick llägga ihop våra pengar för att föda  de stackars barnet xd

just nu ligger jag o får massage ;)  hihi myspys, förutom all äcklig olja xd

aja får se va som händer idag, ha de bra nu sötnosar :D <3

E.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0