Uppdatering<3

F-Ö-R-L-Å-T!!!! :O  vet att jag inte uppdaterat >.<   gårdagen va super mysig :D  va med fille hela dagen i körde runt lite  o så..höhö

blev en välförtjänt latte shake efter dansen , mumms! :D



senare på kvällen körde jag ''X'' till sjukhuset, han skulle hällsa på ngn, lovade att hämta honom senare men sommnade faktiskt hemma :O  så ja antar att han nt är allt för glad :o...förlåt xd <3





idag har jag ätit en burk pizza sallad xD  inte lika mumms som mina älskade sheker..men helt ok ;)  blev lite äggröra nu på kvällen med,   tyvärr hade mamma gjort den (förlåt älskade mammii (A) ) men den smakade...vatten xd    som pulvermos....fast pulver...äggröra xd typ :D hihi*

kanske ngt man borde ta patent på? ;)

nu ska ja i alla fall sitttta på min röv o kolla på b.b (Y)  softttttt


puss på er <3

E.B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0