Älskar dig ;(



'Idag avr de bestämmt att vi skulle avliva vår äldsta hund tessy....o ja har varit helt cepe depp hela dagen för ja växte upp me den här hårbollen ;(    !!! 

men så hände ett litet mirakel<3   

En kvinna som bor typ 2 kvarter från oss hade hört att vi var tvungna o ta bort henne o bad mamma ringa...o nu kankse min älskade vove får ett nytt hem o ja slipper ta farväl<3

visst blir de jobbigt men  nu vet jag i alla fall vart hon finns<3 på fredag kommer hon och hämtar min tuss<3


Kommentarer
Postat av: IssaTrönnblom

Hejsan! Just nu har jag två tävlingar igång på bloggen där man kan vinna ett valfritt smycke och brilliant smiles nya blekningstandkräm. Gå in på min blogg och tryck in dig i kategorin ''tävlingar'' om du är intresserad!



Ha en super bra dag och lycka till i tävlingarna om du anmäler dig :) <3



www.tronnblom.blogg.se

2011-05-17 @ 22:03:32
URL: http://tronnblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0