Barnarbete!

såå....idag e de operations dagsverket...på skolan vilket innebär att jag måste slita som ett djur en hel dag för att ge 150 kr till ngt barn i afrika...YEY (Y)

O ja som trodde barnarbete var förbjudet i sverige!!!!!!!!! :O

men uppenbRLIGEN INTE!!

men nu har jag i alla fall skurat golven i 3 timmar -.-    om ja ser vatten igen SPYR jag! :O

o de värsta e att hur mycket ja än skurar så blir de ju för fan nt rent på vvt's golv!!!

Men eftersom mitt intresse för städning...eller fysiskt arbete överhuvudtaget inte är de största,,så har jag nu bestämmt mig föör att ta ''en rast'' 

nu har ja haft rasti 2 timmar :) hihi (h)

framför datorn inne på magnus ''kontor''
men va F*an? de e jag värd? ;) eller?


btw, ikväll ska jag spela in en ny video så KOLLA! :D o sen blir de massa skumma...''fina'' o kul bilder från gårdagen ;)

puss hej<3

?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0