Depp >.<

uch...meningslöst inlägg nu...men ändå.,,
de finns en sak som verkligen skrämmer mig, jag blir galen på de...jag är livrädd för att dö...ja e rädd för att jg vet..att idag finns jag, min familj mina vänner och allt runtomkring kig...men hur vet jag att de gör de imorgon?
jag är rädd för att se min familj försvinna...och ja e rädd för att åldras att låta tiden ta på min kropp...jag vill stanna här och nu, jag vill aldrig behöva säga farväl...

de kanske låter helt meningslöst för många, men inte för mig..

jag är verkligen rädd för de,  ja e rädd för att allt bara ska ta slut..rädd för att jag inte vet...tänk om allt barabe borta en dag...om man inte vaknar mer?   tänk om allt bra blir svart, aldrig mer få se ngt...

eller ännu hemskare...om man nt vet om de...vad säger att vi lever nu lxm...vi kanske inte har börjat än?..

ne fy...ja blir helt förstörd när ja tänker så >.<  fy...

aja nu ska ja se på tv....förlåt för meningslösa inlägg, men aa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0