god morgon bloggen :3 <3

i dag blev jag väckt as tidigt för min mamma kom in i mitt rum frågade om min klädsmak ;/ Sen när ja somnat om kom hon in undrade va  mitt smink va hahha :D

Vilken bra början på en dag :D sen np i mahaha längtar faktis lite :D för ja har pluggat flitit ;D
i efter middag måste jag nog städa min gaderob om jag vill va med någon :/ dena vecakan

Fredag ska jag iaf va med ewe när hon fixa naglarna och kanske äta på pizza polo med tgjejerna i klassen vi få se :) <3
På lördag fyller jag år :D :D :D :D då ska jag till drottningblanka skolan i halmstad sen hoppas ja hitta på något på efter middagen :) om någon lust va :D
Söndagen tror ja ska va med någon bara chilla :D 


snart åker ja ewe t turkiet längtar 2 veckor kvar :D <3


Felicia g

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0