Heej bloggen ;)



Förlåt att jag inte haft tid att blogga nu på ett tag. Iaf tänkte berätta lite om min i helg. 

I fredags var jag och Ewe besökte ett gymnasium i växjö halva dan. skit fin skola blev hellt förvånad skit stor skola fin den verka erbjuder så mycket och den verka erbjuda mycket fritt arbete och de verkade va bra lärare, bra lektioner och maten va god ligger bra ställe i växjö helt soft nära stan alt . helt inne på läsa ekonomi juridik efter jag sett den skolan :D få se hur jag känner efter testa kollat på skolerna i jkp och halmstad ;)

sen gick vi på stan innan Ewe mamma kom hämtade oss :) Sen så fick ja sova hos Ewe lite kul.



I Lördags var jag och Ewe barnvakt .o. till en bebis jag Ewe blåste bubblor i parken med han skit kul. känner mig riktigt duktig :). Senare på kvällern kollade vi på Maj brassan och raketer sedan träffade lite folk sen blev de sängen :)



Söndag vaknade vid 11 typ helt slut mamma ringde jag skulle hem pappa hämtar mig.
 på vägen hem fick pappa lust lära mig hur man växlar/kör bil för  jag vill övningsköra snart ;)fick värsta teri lektionen rätt kul


När jag kommit in i mitt huset fick jag nya högtalare lyssnade på min Bob Marley skiva tog ett bad sedan pluggat hella dagen på andra världskriget. skit soft :D
Snart ska man tränna jujutsu :D


felicia g


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0