heej ;D ;D bloggen :D <3

Underbar dag . raketer vid tolvslaget rosor i plast passa mitt rum hahah speciela traditioner haha, folk som grattar ;) haha sen några timmars sömn.

sen kom hella familjen in sjöng för mig och gav mig presenter fika . as glad fick kuddar många kuddar, pengar :) hahah navel pircing me smile så söööt och massa ja inte minns :) fick iaf de mesta jag önskade mig ;) <3

känner inte mig som 16 hahha för pappa satte upp balonger i mitt tak ahah
hellt underbar dag faktis sen halmstad sen gullbrana ;) skit kul träffa den blivade klassen iaf jag inte skulle komma in i växjö hellt chill vi tävlade grillade. skit rolligt faktis :)


sen stor shopping med familjen men ja tror ja ska chilla i kvl fan se en film behöver ta de lite lungt XD <3
ska tjocka mig i dag hahah med chips inte ätit chips i år fan hhaha de lär behövas XD :D <3


felicia g :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0