K-U-D-D-E<3



Jag hoppas att alla ser min söta duva (A)  gjorde den i ett tält på karnevalen en ''äkta henna tattooo'' ojoj oj den ni ;) 

ne men allvarligt,   ja e skit missnöjd :(  den e helt fläckig inte alls som jag ville :/  men skit samma, ja får helt enkelt skylla på att det är ett märkligt format födelsemärka >.< xD

idag har jag nt gjort så mk faktiskt, vaknade av att fille stog o klädde på sig i mitt rum O.o..hmm..

sen blev de att sola en stund i de VACKRA vädret som höll i sig typ 5 min -.-   fan vädret byter om snabbare än jag gör <.< 

sen gjorde ja faktiskt nt så mk, brännde pizza i ugnen lyckades jag med :'d (diktig jag ;9 ) eller vad säger ni? ;)

och slutligen satt jag o kollade jujutsu träning i spöregn i 1 timma :)  

finns ju roligare saker att lägga sin tid på...men vad gör man nt för vänner? ;) <3

ne nu ska ja mysa kudde :d  så ni får ha de så bra sov gott

pussar från bjure ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0