tjooo bloggen ;D <3

Idag känner jag mig duktig vaknade kl halv 5 för bada sen sminka mig så åt ett äpple till frukost ;D

Sen vid 6.24 tog ja tåget tog typ 2 timmar till halmstad sen besökte jag drottningblanka skolan.

Jag råkade gå vilse fick fråga efter vägen till en kille fick vissa vägen (PINSAMT).
sen va jag med på spa dag på skolan började me vaxning på en kund sen body scrub sen lunch äklig pasta salad.

Sen hade vi stretching eller hur fan de stavas i 3 timmar. :)
Typ sen åkte jag hem vid 4 kom hem halv 6.
jag pluggade nästan hella tiden jag åkte tåg på allvarligt.  Nu har ja pluggat tar lite paus innan jag ska sova ;D helt slut :D <3


felicia G

Kommentarer
Postat av: Natasha

TÄVLNING I BLOGGEN, VAR MED OCH VINN FINA PRISER.

hur du ska göra står precis i bloggen :D kom igen!

www.natashaandreasson.blogg.se

2011-05-10 @ 23:51:14
URL: http://natashaandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0