TURCHIIICCHH LANDIICHHHH :D

YEY! fuckibg island sabbade nt min resa >;D god fucking loves me!!!!

nu har ja packat :*    snart drar ja, om ja inte strörtar eller blir kidnappad så ses vi den 2a :D <3

jah hoppas o ber att alla i sverige får skit väder ;)   de skulle göra min resa änu bättre hihi, men njär ja kmr hem då blire sommmar :D:D<3

vill upplysa er om att på FREDAG ska de spöregna här :D men de gör inte mig de minsta då ligger jag i turkland (A)


OCH jag har med mig min mobil! MEN om någon ringer så får ja damp för dells så e de jobbigt att nt kunna svara och så vet ni väll att ni får betala då? ;)  nt jag <3

men aja ha de bra sötbosar puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0