I promise you..

I promise you will never see me cry!


jag saknar tiden när allt var enkelt, när man inte behövde oroa sig för andras åsikter o tankar..

jag saknar att kunna krypa upp i din trygga famn..

 att vara felfri...att inte såra och besvika..

i will be fine...

Jag saknar tiden när du brukade komma och trösta mig...

be unkind..

 vill bara att du ska veta, och det är ingen ursäkt, men glöm alla bråk...snälla se hur dåligt jag mår! du förstår inte,
du tror jag tjatar och gnäller..

jag är en fånge i min egen kropp, slav under mitt undermedvetna..

dömd att leva i ångest..

om det inte finns något kvar...varför kämpar vi? 

Jag vill inte mer! jag ger upp!

I promise you will never see me cry!..

jag vill att du ska vara stolt ! jag vill med vara stolt, men vad finns att vara stolt över?!

varför ska jag försöka vara bättre när jag vet att jag är sämre?

be unkind..

jag vill inte se dig gråta...jag vill se dig le..
du kan skrika o hota.. de spelar ingen roll...inget spelar roll

men säg inte att jag inte bryr mig för jag bryr mig, jag är fast i ett ständigt helvete av tankar och ångest!

jag älskar dig 100000000000000000000 varv runt jorden och mer! men jag ska inte säga det något mer, för vad är de för mening, om jag ändå ska såra dig igen?..
vad är de för mening, när du knappt tror på de själv?..

E.B



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0