UTTRÅKAD BITCHESSSS!

49 frågor att köra om man har tråkigt


1. Hur mycket pengar har du på din mobil?
3000 fria sms och obegränsat att ringa för.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? jajamen.
3. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? fille och släkten ^^
4. Hur lång är du? - 1.62-1,64 som MAX
5. Vilken är den senaste filmen du sett? Stay alive.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen-  ''vad va de som var viktigt gumman? :O <3''
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? smsa,,,ja tycker de e pinsamt att ringa :'o.
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? -  gifta
9. När såg du senast din mamma? - nyss typ?
10. Icke godkänt i något ämne? - nej
11. Mvg i något? - hahah ja xd
12. När vaknade du idag? - halv 12.
13. Vilken är din favoritplats? - många men hemma måste de fan vara min säng :D
14. Vilken plats föredrar du minst? -  jag vet inte..sjukhuset?
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? - jag bor förhoppningsvis i växjö me fille, o försöker avsluta min utbildning :)
16. Hur stor är din säng? - 1,20 tror ja :'o  den e i alla fall underbar :O
17. Vad sover du i? - bh och trosor, eller trosor o typ en stor tröja :) ibland byxor strumpor tröja o allt, (fryser lätt) (A)
18. Hur många kuddar har du i sängen? - 11  :)
19. Var har du bott/bor? - har bott i lägenhet o radhus mästa dels av mitt liv :P när mamma o pappa skiljde sig bodde ja delvis hos mamma i en lägenhet med 3 rum o kök (om ja minns rätt) o radhus me pappa, sen ahr ja bott på doktorn o nu i hus me mamma o pappa :)
20. Tycker du om kinamat? - skoja inte..vem gör INTE? :O
21. Tycker du om kaffe? - ibland..
22. Vad dricker du helst till frukost? - jag dricker oftast vatten?
23. Kan du spela poker? -  ohh yes, lets go! Hahah, nej jag suger på det.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? - japp...
25. Vill du ha barn? - Nej...fast jo kanske, kan tillbringa tid me andras barn istället..
26. Kan du några andra språk än svenska? - ajamen
27. Har du någonsin åkt ambulans? -yes i have.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? - båda,sommaren stranden, hemma poolen.
29. Vad spenderar du helst pengar på? - det jag vill spendera dom på?kläder/smink thomas sabo xD
30. Äger du dyrbara smycken - haha ja? xD

31. Kan du rulla med tungan? - hahah what?
32. Vem är den roligaste människan du känner? - jag är den roligaste människan som finns!
33. Vad har du för ringsignal? - har ljudlös så jag vet inte..typ - hey sweety...
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? - japp
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? - en gammal tröja som e min som mamma slängde på min syster x)
36. Kan du byta olja på bilen? - absolut....INTE!
37. Vilken var den senaste boken du läste? - twilight.
38. Dansar du i bilen?? jajamen, ALLTID :D
39. När var du i kyrkan senast? - hahah, det minns jag verkligen inte..när ja blev tvingad? xD
40. Hur många hål har du i öronen? - 2 hål :)
41. Har du någon piercing? - japp.
42. Har du någon tatuering? - nej
44. Röka eller snusa? - usch nej.
45. Har du pojkvän/flickvän? - nej, forever alone (Y) 
46. Vad är ditt mobil nummer? -  07223347...
47. Vad ska du göra ikväll? - chilla och bara myyyyyysa.
48. Har du några syskon? - yes.
49. Vad gör du nu? - Tv...o funderar på va ja ska äta :'o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0