ALLA SOM INTE DANSAR ÄR!...

nu sitter jag i skolan och är väldigt produktsiv...lyssnar musik o sitter på FACEBOOK :D hahah
har somant lite  här o var idag så ska visa ngt jag o fille snackade om :D:D
hej .o.
13:27
yo :O
drink sofy whit the maffia!
ofta du ska t vmo i da XD
neh :O
de e faktiskt sant :D
ska göra som alla från växjö o CYKLA :D
hhaha okkej
men ofta du orka va du somna ju på lektionerna.. ;)
HAHAHA fuck u :O jag somnar inte alls där...bara i fönstrerna.. (A) hihi
du somnade på företagsekonomin innan vi målade gubbar :O
<<3
meh..neh bara blundar lite :D
haha tönt
xD
:D
festtttttttt imon :D:D:D!
rawre!
ghahah hoppas ja kan gå
kommer vi grilla ko eller lamm då ? XD de äter ju inte gris XD...
:O vet inte? O.o tänker du på maten? xd jag tänker på va fan ja ska ha på mig! HAHAH
o dessutom...tss ananrs tar vi med rullstol!
vi ska va hos ***** så du vet xd
han bor vid mig ;)
neeeeeeeeeeeeeej skoja du haha
han stängde in mig i en ko haage :@
so? festen e bara hos han, de e **** fest :P
**** i ****** lägenhet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0