''Sjukhusbarn''

Hej igen!, idag är jag hemma från skolan..satt hela kvällen/natten hos felicia igår på akuten i Växjö<3

Hennes ben svullnade upp när vi va på väg hem...tillslut kunde hon inte ta ett steg, och självklart försökte jag hjälpa så jag tänkte cykla o hon kunde sitta bak...men insåg att cykeln var ''lite'' för hög för mig...och vi hade massor med shopping kassar....men eftersom hon hade så ont klarade hon inte av att sitta...när vi stod mitt i mellan Araby och Centrum gav vi upp...hon kunde inte ta ett steg till....jag sprang över till en mack o ringde en taxi, när vi väl kom till sjukhuset fick dom sätta henne i en rullstol..hon kunde inte stå på benen mer, och jag klarade inte av att ''lyfta''' hjälpa mer...åkte hem inatt när hennes mamma kom. Så idag blev det helt enkelt ingen skola..

krya på dig älskling's gumms, och hoppas alla ni andra har de bra i veckan puss<3


xoxo The bitch


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0