SVAR PÅ KOMMENTAR!


- OKEJ  ''Nej, jag tycker inte om dig. men din blogg är patetisk så ja kan garrva lite iaf.''
du ska få svar ^^ haha

SJÄLVKLART vet jag att man inte BLIR lesbisk, men jag uttryckte mig så i hopp om att dom som läser har lite att tänka med ;)

om du hör en låt med texten '' tårar av blod'' tror du att personen grät blod då? :P eller tror du att den vill förstärka att den är ledsen/upprörd??? O.o

antar att du inte skulle tolka det på samma sätt? hahah så varför då ANTA att jag menade att jag ska vakna upp imorgon och ''vara'' lesbisk?

nej det var mer ett uttryck, lite ''komiskt'' som att - vad ska man behöva göra för att hitta kärlek?! byta sexuell läggning?!

-.- alltså,....= NEJ jag menar inte att man blir det..

hoppas det ger svar på din kommentar, och tack dsm du gav mig ett gott skratta med den här kommentaren, ;)


xoxo The bitch ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0